Współpraca

Oferta Współpracy

Działalność przedsiębiorstwa FINAL opiera się na wiedzy i doświadczeniu jej właściciela oraz na kontaktach z fachowcami i przedsiębiorcami z różnych dziedzin z całej Polski. Większość kontrahentów i ich specjalności związana z biznesem. Wśród kooperantów są też organizacje społeczne o charakterze non-profit. Wszystkich łączy z PPHU FINAL jedno – współpraca na jasno określonych zasadach i wspólne cele: gospodarcze oraz społeczne.

Zapraszam do współpracy każdą osobę, organizację i każdą firmę, która ma do zaoferowania wysokiej jakości usługi za rozsądną cenę. Wieloletnie doświadczenie i współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami udowadniła, iż sprawdzone, dobre kontakty i informacja udzielona w odpowiednim momencie to źródło sukcesu.

Każdy kto zgłosi swój akces współpracy może liczyć na odpowiedź i spotkanie dotyczące warunków tej współpracy. Prześlę wzór umowy oraz zakres prac, kóre możemy wykonać.

Wszystkie usługi związane z biznesem są odpłatne. Każda osoba może liczyć na prowizję za skierowanie klienta i zrealizowane dla niego zlecenie. Część działań skierowana do organizacji społecznych jest nieodpłatna i wiąże się z osobistym zaangażowaniem właściciela firmy FINAL.

Jeśli masz wiedzę, doświadczenie i umiejętności związane z prowadzeniem biznesu, pozyskiwaniem środków finansowych czy wreszcie z działalnością społeczną – zgłoś się do naszej firmy. W celu podjęcia współpracy wypełnij formularz kontaktowy.

Jacek Krzysztof Pęczak
biuro@final.net.pl

Współpracownicy

Jacek Pęczak

Jacek Krzysztof Pęczak – absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, studia podyplomowe z rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doradca biznesu z 30-letnią praktyką zawodową. Zrealizował ponad 4.000 godzin wykładów i doradztwa dla różnych odbiorców – od osób bezrobotnych poprzez
absolwentów wyższych uczelni do właścicieli i kadry kierowniczej firm.

Pracował jako księgowy, właściciel biura rachunkowego oraz menedżer administracyjny i finansowy. Realizował projekty wdrożeniowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w polskich organizacjach.

Prowadzi szkolenia w zakresie rachunkowości, finansów, audytu organizacyjnego, kadrowo-płacowym, zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania NGO oraz kierowania zespołem i zawierania umów. Posiada bogate doświadczenie w zakresie funkcjonowania organizacji pozarządowych i rozliczania dotacji.

Współpracuje z grupą uczelni Uniwersytet MERITO WSB jako wykładowca kontraktowy. Łatwo nawiązuje kontakt ze swoimi słuchaczami, jest dobrym oratorem i dowcipnym wykładowcą.

Zbigniew Dzideczek

Negocjator, trener, mówca motywacyjny.

Absolwent Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie oraz studiów podyplomowych na różnych uczelniach w zakresie handlu zagranicznego, ekonomii oraz stosunków międzynarodowych. Szkolony przez renomowane firmy w zakresie zarządzania biznesem, zarządzania projektami , sprzedaży, marketingu, negocjacji oraz wystąpień publicznych.

Prywatny przedsiębiorca specjalizujący się długie lata w programach restrukturyzacyjnych i  zarządzaniem zmianą. Swoją praktyczną wiedzę pożytkuje również w doradztwie oraz edukacji. Był Prezesem/Członkiem Zarządu/ Dyrektorem handlowym w takich firmach jak Huta Stalowa Wola ,  ZPC Ursus , Polskie Zakłady Lotnicze w Mielcu (obecnie Lockheed Martin Helicopter Company) ,  CIECH S.A.  oraz EMFESZ NG Polska sp. z o.o.

Od 10 lat członek klubów Toastmasters. Członek Klubu Trenerów Biznesu oraz mentor Youth Business Poland.
Od 2014 roku związany z społecznością ASBiRO.

Maja Sacilotto

Psychog, trener, specjalista HR.

Absolwentka UAM w Poznaniu. Prowadzi szkolenia zakresu komunikacji interpersonalnej. Realizuje profesjonalne rekrutacje na zlecenie firm. budowanie ścieżek kariery, szkolenia wewnęrzne, rozwój wiedzy w organizacji.

Marcin Pęksyk

Analityk finansowy, specjalista VBM, Ekspert Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego.

Posiada szerokie doświadczenie w wycenie przedsiębiorstw, wycenie aktywów niematerialnych oraz analizie projektów inwestycyjnych obejmujących różnorodne dziedziny. Ponadto specjalizuje się w zakresie projektowania i wdrażania systemów zarządzania wartością firmy (Value Based Management). Okazjonalnie prowadzi zajęcia z zakresu wyceny aktywów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury, Polskiej Izbie Biegłych Rewidentów oraz Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce. Wspiera Krajową Radę Biegłych Rewidentów w przygotowaniu programu rozwijającego kompetencje w zakresie wyceny. Konsultant banku światowego w zakresie wyceny spółek niepublicznych oraz aktywów niematerialnych. Ekspert Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego w zakresie wyceny instrumentów finansowych. Członek zespołu opracowującego Notę Interpretacyjną NI5 „Ogólne zasady wyceny przedsiębiorstw”.

 

Piotr Janczewski

Inspektor Ochrony Przeciwpożarowej, specjalista ds. BHP i ergonomii pracy.
Absolwent Wyższej Szkoła Humanistyczno – Ekonomicznej w Łodzi oraz Wyższej Szkoły Humanistyczno – Ekonomiczna w Łodzi. Wykładowca Wyszej Szkoły Humanistyczno – Ekonomicznej w Łodzi, obecnie Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej.
Ceniony trener i wykładowca z wieloletnim, praktyczny doświadczeniem w spółkach Skarbu Państwa i firmach prywatnych.

Zaufali  nam

Drewtur sp. z o.o.

 

Spółka jest wyspecjalizowanym przedsiębiorstwem zajmującym się obróbką i uszlachetnieniem elementów z drewna i materiałów drewnopochodnych.

Od 2005 roku firma działa wg Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN – EN ISO 9001, a od 2016 roku wg Systemu Nadzoru Procesu Klejenia wg normy DIN 6701-2.

 

 

Biuro Rachunkowe UNIKS – Artur Grzymowicz

 

Firma pokoleniowa z 30 letnim doświadczeniem sięgającym 1990 roku kiedy to jako jedno z pierwszych biur księgowych w Turku została założona przez Zbigniewa Grzymowicza. W 2002 roku firmę przejmuje syn Artur Grzymowicz absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu o kierunku finanse i rachunkowość przedsiębiorstw. Jako jedno z pierwszych biur w Turku firma oferowała elektroniczną wysyłkę dokumentów do US i elektroniczną komunikację z klientami. Biuro prowadzi księgowość małych i średnich przedsiębiorstw działających w kraju i zagranicą.

 

Biuro Rachunkowe LIBER

Firma Liber jest biurem rachunkowym z Bydgoszczy z wieloletnim stażem. Zaufanie przedsiębiorców, nasze doświadczenie i renomę budujemy od 1997 roku. Posiadamy wykwalifikowany zespół stale aktualizujący swoją wiedzę, wsparty nowoczesnymi systemami komputerowymi.
Dbałość o poprawność i terminowość rozliczeń dają gwarancję zadowolenia ze współpracy z naszym biurem. Naszą zaletą jest rzetelność, dzięki której oferujemy najwyższą jakość usług.

 

eKancelaria Księgowo Podatkowa PWL Group

Biuro rachunkowe i doradztwo podatkowe.

Firma współpracuje z fachowcami z tej samej branży z Warszawy – biegłymi rewidentami i  księgowymi.  W swej pracy stosuje nowoczesne oprogramowania księgowo – kadrowego. Usługi biura rachunkowego i doradztwa podatkowego świadczone są w sposób kompleksowy. Począwszy od doradztwa księgowo-podatkowego przy planowaniu i zakładaniu firmy, bieżącej księgowości, aż po pomoc w budowaniu skomplikowanych struktur podmiotowych w celu optymalizacji podatkowej.

 

Stowarzyszenie Przystań

Stowarzyszenie jest organizacją non profit (NGO) założoną 06.06.2003 r. przy współudziale właściciela BIURA KONSULTINGOWEGO FINAL. Realizuje zadania publiczne w zakresie kultury, opieki na dziećmi i rozwoju talentów. Od kilku lat w siedzibie organizacji działa niezależna scena kameralna, na której występują aktorzy zawodowi, stand uperzy i amatorzy.

Zapraszamy do kontaktu

62-700 Turek,
Os.Wyzwolenia 7/35,

63 22 022 07
609 190 886

biuro@final.net.pl

© 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone